Image Map

czwartek, 24 października 2013

Hot or not - LandyGlamour11 i Edka2929

Bardzo chciałabym przeprosić za to, że post nie pojawił się wczoraj. Niestety doszły mi kolejne zajęcia i teraz posty będą pojawiały się w czwartki i soboty.

Zacznijmy od LandyGlamour

Rozumiem, że miał to być mocny, rockowy styl. Niestety pasek typu "tutu" założony na hotpants to nie najlepszy pomysł... Plus dostajesz za twarzyczkę i buty. Podejrzewam, że nie założyłaś bluzki, bo chciałaś żeby tatuaże były widoczne, ale wygląda to jakbyś nie miała w szafie ubrań. I lepiej zdejmij skrzydła, wróżko.

Moja ocena : NOT


Stylizacja Edki jest prosta i ładnie dobrana. Bardzo podoba mi się tutaj bluzka. Jedyne co bym zmieniła, to kolor włosów, bo ten trochę się gryzie ze stylizacją. Dodaj jeszcze trochę biżuterii, jakąś bransoletkę czy coś. Ogólnie ładny efekt, ale troszkę zbyt różowo.

Moja ocena : HOT


Zapisywać się do kolejki możecie pod tym postem lub tutaj: kolejka! 

Dopiero teraz zauważyłam, że drugie zdjęcie jest trochę krzywe, przepraszam!


3 komentarze: