Image Map

sobota, 12 października 2013

Hot or Not - TruskawkaPati i RecklessFairy

Hej :) Dzisiaj zajmę się oceną całościową użytkowniczkek TruskawkaPati i RecklessFairy

Rzeczy, które zmieniłabym w stylizacji, to bluzka i fryzura. Zdjęłabym też wianek. Dostajesz ogromny plus za ciekawy żakiet i bardzo modną torbę ;) Bluzka lepiej by wyglądała gdyby była w kolorze białym lub coś w stylu spodni. Ogólnie podoba mi się pomysł i oryginalność. 

Moja ocena, to: HOT

Zacznijmy może od tego, że ślicznie Ci w tych włosach i mają piękny kolor. Są też w miarę dopasowane do sukienki. Stylizacja natomiast jest dla mnie zbyt prosta. Sukienka jest bardzo ładna, a buty naprawdę świetne, ale brakuje mi tutaj torebki albo jakiegoś innego dodatku. To za mało:/

Moja ocena, to: Hot/Not




P.S Nie oceniam jak widzicie tylko samej stylizacji i ogólnego wyglądu, ale też pomysłowość i wyczucie stylu, więc hejty zachowajcie dla siebie.

2 komentarze: