Image Map

środa, 28 maja 2014

Metamorfoza Riche--Martyn

Przed: Masz swój styl - nie jest co prawda do końca w moim guście - ale doceniam to i nie będę go krytykować, ponieważ widać, że jest dopracowany. Wszystko do siebie pasuje, łącznie z karnacją i twarzą doll. Nie ma co się rozpisywać - look ma luźny charakter i wyraża Twój styl. Widać to zresztą po ubraniach znajdujących się w Twojej szafie. Nawiasem mówiąc, wydaje mi się, że własny styl jest bardzo cenny w dzisiejszym, komercyjnym świecie zdominowanym przez kulturę masową.


Po: Moja stylizacja odbiega zupełnie od Twojej koncepcji. Jest elegancka i stonowana. Długo się zastanawiałam jaką dodać torebkę - ostatecznie zdecydowałam się na kopertówkę i sądzę, że to dobry wybór. Masz masę świetnych dodatków, znalazłam wiele, które chciałam wykorzystać, ale jednocześnie nie chciałam "przeładować" stylizacji. Ogólnie sądzę, że to nie była metamorfoza (po co zmieniać kogoś, kto jest dobrze ubrany ?) tylko coś w rodzaju tworzenia mojego pomysłu na Twoją doll.


Jaka jest wasza opinia o metamorfozie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz