Image Map

piątek, 9 maja 2014

Wyniki naboru

Cześć.
Drugi właściciel bloga jest aktualnie nieobecny więc postanowiłam, że sama zdecyduję kto będzie na okresie próbnym na naszym blogu (nie spodoba mu się to no ale cóż..)
Zdecydowałam, że przyjmę poniższe osoby:

nikipotwor: Co do Ciebie nie mam zastrzeżeń. Znam twoje stylizacje, wykonujesz je całkiem fajnie. Ortografia i interpunkcja w zgłoszeniu jest bardzo dobra, zobaczymy jak to będzie na blogu. Dostajesz dział "Stylizacje". 

oll2020: Stylizacje są dopracowane. Urzekła mnie twarz twojej doll. Gramatyka jest okej, interpunkcja także. Dostajesz dział "Stylizacje".

Soxo_: Stylizacje bardzo mi się podobają :) Twarz twojej doll nie wzbudza zastrzeżeń, mam nadzieję że dobrze spiszesz się w dziale "Metamorfozy", który teraz dostajesz.


Osoby które się dostały proszone są o jak najszybsze zgłoszenie się do mnie na GG: 22970282 w celu ustalenia grafiku. 


Osoby, które się nie dostały a zgłosiły swoje kandydatury mogą się nie martwić. Wszystkich zgłoszeń nie sprawdzałam, także jeśli dojdzie jakiś nowy komentarz przedstawię osoby które się dostały.
Pozdrawiam,
Maura3611



2 komentarze:

  1. Dziękuję za szansę. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za przyjęcie mnie na bloga ;) Postaram się wykorzystać tą szansę w 100% !

    OdpowiedzUsuń